מהו סוזוקי?

סוזוקי הינה מותג מכוניות ואופנועים יפני, החברה שהוקמה בשנת 1909 ממשיכה להציע עד היום דגמי רכב ואופנועים ללקוחותיה סביב העולם, אחד השירותים אותם היא מציעה הוא שירות תיקונים במוסך שהורשה לכך מטעמה.ביקור במוסך מורשה של חברת סוזוקי מבטיח לבעל הרכב תיקון ייסודי המבטיח שהרכב יחזור לביצועיו האופטימאליים.

ביקור במוסך מורשה מביא איתו יתרונות רבים כגון:מהו סוזוקי?

חלפים מקוריים – ביקור במוסך מורשה מבטיח שכל חלק שיפורק מהרכב יוחלף ברכיב מקורי מתוצרתה של יצרנית הרכב, שימוש בחלף מקורי מבטיח שמירה על ביצועי הרכב ואת ההתאמה הטובה ביותר לרכב עצמו.

תיקון יסודי – ביקור במוסך מורשה מבטיח שהטכנאים שיבדקו את הרכב הם המנוסים ביותר שניתן למצוא, במסגרת מחויבויותיו של מוסך מורשה נשלחים כל הטכנאים לקורסים מטעם יצרנית הרכב, במסגרת הקורסים הם מוסמכים לבדיקה, אבחון ופתרון תקלות הרכב השונות.
טיפול במוסך מורשה מבטיח שבנוסף לתיקון התקלה ייבחנו גם הסיבות לגרימתה ויוגדרו הדרכים להימנע שתקלה דומה בעתיד.

מחיר – רבים חושבים שהמחירים אותם גובה המוסך המורשה הם יקרים פי כמה מחיריו של מוסך שאינו מורשה אך כמו שטוען המשפט “כל דבר זול עולה בסוף ביוקר” ביקור במוסך מורשה מבטיח שכל תקלה שקיימת ברכב תאותר ותטופל ובכך תעניק שקט ושלווה לבעלי הרכב.

טיפול במוסך מורשה

המוסך המורשה הוא המקום הטוב ביותר לתיקון רכבים מתוצרת חברת סוזוקי, בדומה לנו השואפים ללכת אל הרופא הטוב ביותר שנוכל להרשות לעצמנו כך גם כאשר מדובר ברכבנו, טיפול במוסך סוזוקי מורשה הוא הפתרון האידיאלי עבור כל מי שמעוניין לנסוע ברכבו ללא דאגות מיותרות.

צפו בגלרייה שלנו

למידע נוסף השאירו פרטים ונציגינו יענה בהקדם